środa, 13 listopada 2013

SZKOLNA TWÓRCZOŚĆ

Pisane przy piosence Taylor Swift - All Too Well




Witaj,


Pamiętasz nasze pierwsze spotkanie?
Mieliśmy po 8 lat.
Było ciepłe, sierpniowe popołudnie na Ulicy Pokątnej.
Można było pomyśleć, że spotkaliśmy się przez przypadek.
Zaprzyjaźniliśmy się.
Widywaliśmy się codziennie.
Zżyliśmy się.
Pamiętasz naszą obietnicę?
Przyrzekliśmy sobie, że nieważne do jakiego domu trafimy to zawsze będziemy się przyjaźnić.
Całą drogę do Hogwartu rozmawialiśmy i śmialiśmy się.
Cudowne chwile.
Nadeszła pora przydziału.
Trzymaliśmy się za ręce.
Nadeszła moja kolej.
- Gryffindor! - krzyknęła Tiara.
Wszyscy Gryfoni klaskali.
Idąc do stołu Gryfonów, patrzyłam tylko na Ciebie.
Później nadeszła Twoja kolej.
W głębi duszy modliłam się, żebyś trafił do tego samego domu co ja.
- Slytherin! - krzyknęła Tiara.
Posmutniałam, ale przypomniałam sobie obietnicę, którą sobie złożyliśmy.
Podniosła mnie na duchu.
Drugi rok szkolny.
Coś się zmieniło...
Znaleźliśmy sobie nowych przyjaciół.
Nazwałeś mnie szlamą.
Wtedy zrozumiałam, że tą zmianą byłeś Ty.
Zapomniałeś o naszej obietnicy.
Już wtedy zrozumiałam, że nic już nie mogło być tak samo.
4 lata później.
  Zostałeś jednym z jego zwolenników.
Nie myślałam, że mogłeś upaść tak nisko.
Harry powiedział mi o wszystkim.
Nie chciałam w to wierzyć.
Miałam nadzieję, że to wszystko to głupoty.
Uciekłeś razem z nimi.
Mijały lata...
Pokonaliśmy Czarnego Pana.
W końcu byliśmy wolni.
 Słyszałam, że założyłeś rodzinę.
Twoją żoną została Astoria Greengrass.
Mieliście syna Scorpiusa.
Za każdym razem kiedy pomyślę o tym, że to nie ja jestem Twoim powodem do uśmiechu to mam ochotę się rozpłakać.
Też założyłam rodzinę.
Razem z Ronaldem Weasley'em.
Lecz nie czuję się w tej rodzinie szczęśliwa.
Teraz żałuję, że nie wyznałam Tobie swoich uczuć do Ciebie, gdy miałam okazję.
Kocham Cię, Draco.


Na zawsze
Twoja, Hermiona.

4 komentarze:

  1. to jak to napisałaś sprawia, że można się naprawdę popłakać ;_;
    super, więcej takiej szkolnej twórczości proszę <3

    @kamilaabanas

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne... Naprawdę... Piękne
    Popłakałam się! ;(
    Ale jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie smutne, jednak styl pisania bardzo fajny :)
    Pozdrawiam i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń